Bevizsgálás

Sajnos sok szerviz hirdeti úgy magát, hogy „ingyenes bevizsgálás”. Nálam is egyre több félreértés van ebből, mi fér még bele az ingyenes kategóriába, és miért kell fizetni.

Ezért kénytelen voltam egy új menüpontot csinálni, és tisztázni néhány félreértést szerviz és szerviz között, bevizsgálás és bevizsgálás között.

Sok embert csábít az ingyenes bevizsgálás-hibafelmérés… el kell keserítenem mindenkit, ilyen a hivatalos szervizekben NINCS! A végén mindig kijön egy 4-5000 Ft-os hibafelmérési, diagnosztikai stb. díj. Ilyenkor az ügyfél felháborodik, de a végén mindig fizet.

Én ezt előre tisztázom az ügyféllel, nem utólag!

Tényleges szaktudáson alapuló, több órás hibakereséssel eltöltött precíz munkavégzésre NEM lehet azt mondani, hogy INGYENES.

A szakmában ez már közmondásnak számít: „Mindenki ért a számítógépekhez, mindenki tud telepíteni, a szomszéd kisfiú is megcsinálja 3000 Ft-ért.” De a végén úgyis az igazi szakemberhez fog kerülni a gép, akinek sajnos a hozzá nem értő után még több munkája lesz az adott géppel‚vagy az úgynevezett „kókányolás” után már nem javítható, ami eredetileg még menthető lett volna!

Az általam ténylegesen megjavított (nem bevizsgált) laptopoknál nincs külön bevizsgálási díj. Csak a kiajánlott, megjavított készülék díját kell kifizetni.

Természetesen minden elvégzett munkára jótállást vállalok.

A több órás hibakeresés‚ tápáramköri hibakeresés, BGA szintű hibafeltárás díja 3000-5000 Ft. Ezt az összeget csak akkor kell kifizetnie, ha nem kéri a javítást, vagy abszolút nem javítható a gép, ez az esetek 5–10%-ában fordul csak elő!

Ön dönt, hova viszi javíttatni a gépét, de nálam nincsenek rejtett költségek, korrekten tájékoztatok minden ügyfelet az árakról.
Az előre megbeszélt javítási költség sem változik soha!

Vélemény, hozzászólás?